V případě, že Vaše žádost úspěšně prošla v konkurenci jiných projektů hodnotícím procesem a Váš projekt je doporučen k financování, čekají na Vás další povinnosti, spojené s jeho administrací. Jedná se především o aktivity, které vyplývají z nutnosti realizovat výběrové řízení na dodavatele a aktivity spojené s monitoringem realizovaného projektu a s jeho závěrečným vyúčtováním. Aby nebylo ohroženo vyplácení finanční podpory, je nutné věnovat velkou pozornost také těmto činnostem.
Nabízíme Vám:
- kompletace dokumentů nutných k podpisu smlouvy
- zpracování veřejných zakázek
- zpracování průběžných monitorovacích zpráv
- zpracování etapových monitorovacích zpráv
- zpracování závěrečné monitorovací zprávy
- zpracování žádosti o platbu
- poradenství při kontrolách poskytovatele dotace
- poradenství při plnění monitorovacích ukazatelů
- poradenství pří plnění povinností vyplývajících z dotační smlouvy
- předání dokumentace příjemci dotace k archivaci